Bugün - 23 Nisan 2014 Çarşamba
Ankara 19°C
Anasayfa
Hakkımızda
Künyemiz
Reklamlar
Sponsorlar
Sayfalar
Yeni Üye
Güncel Siyaset Çankaya Etimesgut Gölbaşı Keçiören Mamak Sincan Yenimahalle Ankara Altındağ Diğer »
Haber Detayları

AK Parti'de Adayları Belli Olan İlçeler Hangileri?

Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayını Melih Gökçek olarak açıklayan AK Parti, İlçe Belediye Başkan Adaylarını henüz resmi olarak açıklamadı.

Ankara Haberi - 01 Aralık 2013 Pazar - 00:08
Resmi büyütmek için üzerini tıklayın...

30 Mart 2014 tarihinde yapılacak olan yerel seçimlerde, AK Parti; Büyükşehir Belediye Başkan Adayını Melih Gökçek olarak açıklarken metropol ve taşra ilçeler için belediye başkan adaylarını belirlemeye başladı. Bugüne kadar herhangi bir ilçenin belediye başkan adayı resmi olarak açıklanmasa bile, aday belirleme komisyonunun çalışmalarını büyük ölçüde tamamladığı belirtiliyor.

Edindiğimiz bilgilere göre, bazı ilçelerde mevcut başkanlarla yola edilmesi görüşü ağırlık kazanmış durumda. Öte yandan, henüz netlik kazanmayan ilçelerde ise anket çalışmaları devam ediyor.

Önemli bir kısım elendi

Kulislere göre, eski büyükşehirlerden başlayarak yapılan değerlendirmeler ışığında, kamuoyu yoklamaları, performans karneleri, temayül yoklamaları, vekil, akademisyen ve kanaat önderlerinin görüşleriyle raporları da göz önünde tutarak sonuçları değerlendiren Başbakan Erdoğan başkanlığındaki 10 kişilik komisyonun, aday adaylarından önemli bir kısmını elediği kaydedildi.

ADAYIN BELLİ OLMADIĞI İLÇELER:

AK Parti’nin başta Etimesgut, Çankaya, Gölbaşı, Kızılcahamam gibi ilçelerde adayını henüz belirlemediği, yine aynı şekilde Sincan’da da aday belirsizliğinin devam ettiği ileri sürüldü.

KESİN OLMAMAKLA BİRLİKTE ADAYI BELLİ OLAN İLÇELER:

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı: Melih Gökçek (resmi olarak açıklandı)

Güdül: Av. Havva Yıldırım (İl Genel Meclisi Üyesi)

Haymana: Mevcut Başkan Hacı Aysu ile yola devam edilecek.

Altındağ: Veysel Tiryaki (Mevcut Başkan)

Mamak: Mesut Akgül (Mevcut Başkan)

Akyurt:  Gültekin Ayantaş (Mevcut Başkan)

Kazan: Lokman Ertürk (Mevcut Başkan)

Çamlıdere: Hazım Caner Can (Mevcut Başkan)

Çubuk: Tuncay Acehan (eski İlçe Başkanı)

Keçiören: Mevcut Başkan Mustafa Ak veya Nihat Özçelik ismi üzerinde duruluyor.

Sincan: Mevcut Başkan Mustafa Tuna ile devam edileceği belirtiliyor. Ancak Sincan’da henüz aday netleşmedi ve değişebilir. Tuna’nın karşısında Ziya Demir, Süleyman Karacan, Sinan Özyön gibi isimler bulunuyor.

Yenimahalle: Kızılcahamam’lı bir adayın olması üzerinde fikir birliğine varıldı. Adem Ceylan, Ayhan Yılmaz, Hilmi Yaman gibi isimler şu anda öne çıkanlar.

Etimesgut: 23 Aday adayının yarıştığı Etimesgut’ta Orhan Deligöz’ün ismi öne çıkmış durumda. Aday henüz belirlenmiş değil ve anket çalışmaları devam ediyor. Bu ilçemizde Rıza Gezer, Hilmi Özer, Ali Doğan, Fikret Karadavut, Serdar Arslan gibi isimler adaylığı zorluyor.

NE ZAMAN AÇIKLANACAK:

Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayını Melih Gökçek olarak açıklayan AK Parti, ilçe belediye başkan adaylarını ise büyük ihtimalle önümüzdeki hafta sonu açıklayacak. 5 Aralık günü İstanbul’da düzenlenecek bir toplantıyla İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayını ve Marmara Bölgesi adaylarını açıklayacak olan Başbakan Erdoğan’ın, önümüzdeki hafta sonu Ankara İlçe Belediye Başkan Adaylarını açıklaması bekleniyor.

 
Anahtar Kelimeler:Ankara, Büyükşehir, Belediye, Başkan, Adayını, Melih, Gökçek, olarak, açıklayan, ,
Kaynak / Editör: Flas Gazetesi Okunma Sayısı: 32837
 
Yorumlar
*** Yorum Yaz

Ahmet Cebeci ()
Güdül kendi başkanını belirler partiler adayı belirler. Hakkımızda hayırlısı olsun. Ben ak oartiye ve hava Hanım'a güveniyorum.
Gönderilen Tarih - 20 Ocak 2014 Pazartesi (21:53)  
hasan güer ()
etimeşgutda orhan deliğöz yakışır daşdaş Erzurum adamı yakışır.
Gönderilen Tarih - 20 Ocak 2014 Pazartesi (19:20)  
korucuk06()
GÜDÜLLÜ KENDİ ADAYINI KENDİ BELİRLEYEMEZSE''LAYIK OLDUĞUNUZ ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ''
Gönderilen Tarih - 16 Ocak 2014 Perşembe (14:34)  
İsmail Karataş()
Kazanda Lokman Ertürk, Keçiören'de Mustafa AK, Yenimahalle'de Prof.Dr. Hasan EFE. Yenimahalle çok kritik güçlü bir aday olmadan alınmaz.
Gönderilen Tarih - 14 Ocak 2014 Salı (22:15)  
ankaralı()
ankarada ankaralı aday olacak ital aday olmayacak etımesgutda enver demıler olacak sıncanda hasan altın olacak golbasında yakup odabaşı olacak buyukşeehırde ya mansur yavaş yada mevlut karakaya olacak melıhde babayı acalak ankaralı olsun taştan olsun bırde toplama kamp usulu akp olmayacak...!
Gönderilen Tarih - 03 Ocak 2014 Cuma (03:18)  
mustafa()
KEÇİÖREN İSİMLERİ HİKAYE KARDEŞİM.O KİŞİLERİN 1 ARTISI BİLE YOKKEN BAŞBAKAN ATEŞE ATMAZ KEÇİÖRENİ.BAHSE GİRERİM EN OLUMLU KRİTERLERİ İLE MAHİR MERTOĞLU K.ÖREN ADAYI OLACAKTIR
Gönderilen Tarih - 26 Aralık 2013 Perşembe (16:15)  
keçiörenli()
kimsenin sevmediği ramazan aydın,mustafa ak tan daha çok oy kaybettirir bizlere
Gönderilen Tarih - 25 Aralık 2013 Çarşamba (15:39)  
lazım değil ()
Ak Partiye ÇANKAYADAN KOCAMAN Bİ NAH ÇIKACAK YİNE :)
Gönderilen Tarih - 22 Aralık 2013 Pazar (21:29)  
önder()
KEÇİÖREN ADAYI BELLİ OLDU.MAHİR MERTOĞLU...MUSTAFA VE NİHATTAN BAHSEDİYORSUNUZ BİRDE.YALANCILAR.KENDİ MENFAATİNİZ İÇİN PARTİYİ YAKACAKSINIZ..bir chp li olarak mertoğlunu desteklemekten onur duyarım
Gönderilen Tarih - 20 Aralık 2013 Cuma (16:11)  
Serdar Cebeci ()
http://secim.haberler.com/2011/gudul-secim-sonuclari/ Cemil bey size özel genel seçim sonuçları buyrun bakın %60 ında üzerinde..
Gönderilen Tarih - 20 Aralık 2013 Cuma (14:19)  
Serdar Cebeci()
Girip bakabilirsiniz genel seçim sonuçlarına yüzde 60 alan iki genel meclis üyesi çıkarır diye bişey yok onun hesabı farklıdır yrıca belediye seçim yasası değişti güdül merkezde evet ak parti MHP yakındır bu hep böyledir ama belde ve köylerde dahildir artık belediye başkan seçimlerine üstelik birçok köyde hava Yıldırım çok net destekleniyo ha mevcut ilçe başkanının küçük oyunlarını da genel merkez görüyo hiç merak etmeyin hakeden aday olacaktır.. Tekrar ediyorum hayırlısı olsun hakkımızda.. Ama güdüle hizmet eden kimseyi küçümsemeyin.
Gönderilen Tarih - 20 Aralık 2013 Cuma (14:18)  
Serdar Cebeci()
Girip bakabilirsiniz genel seçim sonuçlarına yüzde 60 alan iki genel meclis üyesi çıkarır diye bişey yok onun hesabı farklıdır yrıca belediye seçim yasası değişti güdül merkezde evet ak parti MHP yakındır bu hep böyledir ama belde ve köylerde dahildir artık belediye başkan seçimlerine üstelik birçok köyde hava Yıldırım çok net destekleniyo ha mevcut ilçe başkanının küçük oyunlarını da genel merkez görüyo hiç merak etmeyin hakeden aday olacaktır.. Tekrar ediyorum hayırlısı olsun hakkımızda.. Ama güdüle hizmet eden kimseyi küçümsemeyin.
Gönderilen Tarih - 20 Aralık 2013 Cuma (14:14)  
ahmet r.()
Güdülde bayan aday kaosu yaşanıyor anlaşılan. Parti yönetiminin vakit varken bu işe el atması gerekiyor. Yoksa..........................
Gönderilen Tarih - 20 Aralık 2013 Cuma (01:24)  
cemil s()
% 60 sı ne zaman aldı havva hanım. % 60 alan parti 2 adet meclis üyesi çıkarırdı. Ayrıca güdül merkezde referandumda hayır çıkmıştır. Ayrıca sapla samanı karıştırmayın meclis üyesi olamazde miyoruz belediye babaşkanı olamaz, şık değil etik değil başkalarının medeni cesaretle çıktığı bu yolu kesmesi hoş karşılanmaz ki zaten de karşılanmıyor. Soruyorum size ilçe başkanı destekliyor mu, mevcut belediye başkanı destekliyor mu. Hangi aday adayı olur tamam diyor, hangi köy iyi olmuş doğru seçim diyor, çıkarın şu at gözlüklerinizi önünüzü görün lütfen.
Gönderilen Tarih - 19 Aralık 2013 Perşembe (21:04)  
Serdar cebeci()
Yüzde 60 65 oy çıkaran eski bi kurucu başkana asla kazanamaz yazmak komikliktir. Komik olmayın..tarafsız olun yorum yaparken. Iyi olan aday olsun hayırlı olan kazansın..
Gönderilen Tarih - 19 Aralık 2013 Perşembe (18:33)  
Mehmet haseki()
Güdülde Hava kardeşimiz iyidir yalnız tek sıkıntı başlangıçta aday olmamasıdır bunuda başbakanın tercihi olduğunu görünce gerekli hizmeti alabileceğini gördük. Ben asıl beypazarı adayını merak ediyorum ?
Gönderilen Tarih - 19 Aralık 2013 Perşembe (18:30)  
adem a()
Ak Parti Havva Yıldırım'la seçimi kazanır diyenler, Ak Parti seçmeni asla değildir. ÇÜNKÜ HAVVA YILDIRIM ASLA KAZANAMAYACAK......
Gönderilen Tarih - 19 Aralık 2013 Perşembe (02:03)  
Adem a.()
Ak parti kazanamaz diyen arkadaşlarında MHPliolduğınu görmüş olduk. Çubukta Tuncay bey güdüde hava hanım kazanır başarılı olur.
Gönderilen Tarih - 18 Aralık 2013 Çarşamba (21:47)  
Serdar aküzüm()
Cemil bey her seçimde aynı hikaye aynı boş muhabbetler hayaller. Aç tavuk kendini buğday ambarında görürmüş.. Evet ak parti getirdi ama halk verdi yüzde 60 oyu güdülde.. Geçin bu işleri MHPymiş rüya bunlar rüya. Havva Yıldırım başarısını ispatlamış bi siyasetçidir. Keza Muzaffer beyde öyle hangisi aday olursa da ak parti kazanır.
Gönderilen Tarih - 18 Aralık 2013 Çarşamba (21:44)  
Cemil s.()
Aküzüm bey hiç boşa uğraşmayın Havva hanım Ak partinin Ak parti olduğu zaman İlçe başkanlığı yaptı. Onuda güdüllü değil Ak parti yönetimi seçti. Meclis üyeliği ise normal her zaman ki gibi 2 adetti. Rutin olarak 1 MHP biride Ak parti olarak çıktı. O kadardelikanlı oyu çokdusa Sedat Bodukçuya kazık atıp 1 sıraya değil de 2 yazılıp kazansaydı. Ozaman derdik bizde delikanlı bu kişi diye. Kazansın bakalım göreceğiz güdüllü bu oyunlara gelmez. Kafanızİ boşa yormayın siz Mhp ye hayırlı olsun.
Gönderilen Tarih - 17 Aralık 2013 Salı (22:30)  
selman ()
Güdül böyle giderse MHPnin olacak. Buna da sürpriz denir.
Gönderilen Tarih - 17 Aralık 2013 Salı (15:08)  
Serdar aküzüm()
Hava Yıldırım zayıf halka diyenlere gülüyorum ak parti kurulduğundan beri hava Yıldırım bu parti de ve kurucu başkandı her seçimde birinci parti çıktı güdülde üstelik ortalama yüzde 60lara yakın oylarla bu mu zayıflık komik olmayın arkadaşlar eleştirin ama mantıklı olun biz ak parti düşmanı falan değiliz :)
Gönderilen Tarih - 16 Aralık 2013 Pazartesi (10:51)  
adem kaplan()
Merhaba tüm bu haberi takip edenlere ve özellikle güdüllü hemşerilerime. Ben çubukluyum ak parti ilçe başkan yardımcısıyım ve yorumlara baktığımda güdülden başkasını göremiyorum. Şunu bilmenizi isterim ki ak parti ilçelerinin hiç birini daha belirlemedi. İlçeler hakkında komisyon bir ön değerlendirmede bulundu ancak sadece önerileriydi bu. Bu önerilerde malesef basına süslenip süslenip yayınlandı. Aralık ayının 20 sinden sonra, amma teker teker , amma toplu bir vaziyette açıklayacak sayın başbakanımız. Birde il olsun milletvekilleri olsun sizin bölgenin adayı belliydi zaten ve son yıllarda da güdül için baya bir çabalıyordu. İsim vermeyeyim yanlış anlaşılmasın. Başbakanla ve diğer birokratkarlada arası gayet iyiydi ve o abimizin olduğunu biliyorduk ama şaşırdım doğrusu. Eğer bu yorumlar doğruysa ki mümkün değil kanısındayım, Sayın Başbakanımız boş biri değil onu sizden önce araştırıp yoluna koymuştur. Ak parti bu oyuncak değil, işini şansa bırakmaz, biz önce ki seçimlerde son anda değişen çok isimler gördük partimizde.
Gönderilen Tarih - 14 Aralık 2013 Cumartesi (18:21)  
mehmet a()
Burada Havva yıldırım'a destek verenler aslında zayıf bir Ak Partili aday isteyen şahıslardır. bu kadarda kendinizi belli etmeyin ya. Yazdıklarınıza kendiniz de gülüyorsunuz.
Gönderilen Tarih - 13 Aralık 2013 Cuma (23:34)  
rıdvan ()
Vay bee; Altındağ da Veysel Tiryaki  Büyük şehirde Melih Gökçek başarılı olur. Eşleştirdiğiniz değerler biraz dengeli olsun. Oldu olacak Havva hanım Büyükşehire koysun veya bakın keçörene koysun daha aday bulamadılar. Daha medeni cesareti olmayan teşkilatın ilçenin ve köylerin desteklemedeği sadece Başbakanın bir önerisi varsayımının uçurulup kahraman yaratmaya çalışan zihniyete sesleniyorum; Olmaz tutmaz güdülde bu iş. Boşa öyle yorum felan atıp kendinizi yormayın. Mhp ye hayırlı uğurlu olsun. Kader dedikleri bu olsa gerek bunda da var bir hayır Güdül için hayırlı olsun.
Gönderilen Tarih - 13 Aralık 2013 Cuma (23:30)  
Serkan ay()
Yenimahalle de Adem Ceylan altındağ da Veysel tiryaki güdülde hava Yıldırım başarılı olur
Gönderilen Tarih - 13 Aralık 2013 Cuma (16:34)  
osman a()
GÜDÜL DE NURETTİN YİĞİTEL'İN ÇALIŞMASINA BİLE GEREK YOK. ŞİMDİDEN BAŞKANLIK GÖREVİNDE BAŞARILAR.
Gönderilen Tarih - 13 Aralık 2013 Cuma (04:00)  
BaŞKeNTLi()
Şu Yenimahalle'yi chp'den kurtarında kimi aday yaparsanız yapın!!!
Gönderilen Tarih - 12 Aralık 2013 Perşembe (21:50)  
Eyüp A.()
Güdülde Hava Yıldırım doğru seçim.
Gönderilen Tarih - 12 Aralık 2013 Perşembe (10:54)  
mesut s.()
DAHA ADAYLAR HAKKINDA KESİN BİR ŞEY YOK.
Gönderilen Tarih - 10 Aralık 2013 Salı (15:30)  
Erdem can()
Bayan bi adayla asla kazanamaz diyenleri kınıyorum. Bu arkadaşlar sayesinde güdül bu kadar içine kapanık kalıyo. Bağnazlık yapmayın. Başarılı mı iş yapar mı ona bakın. Bence kazanır garibanı gözeten yardımını esirgemeyen bi insan.
Gönderilen Tarih - 10 Aralık 2013 Salı (13:23)  
aydın ()
Adaylığı yok, ama Hava Yıldırım deniyor.olacak iş değil. Olan Güdüle olur. ak parti asla kazanamaz bayan bir adayla.
Gönderilen Tarih - 10 Aralık 2013 Salı (03:44)  
Gonca kara()
Hava Yıldırım olur inşallah. Başarılı ve iyiliksever biri..
Gönderilen Tarih - 09 Aralık 2013 Pazartesi (22:42)  
ali mehmet()
Havva Yıldırım kazanamaz. Ak parti de kazanamayacağı adayı aday göstermez. Mesele bu...
Gönderilen Tarih - 09 Aralık 2013 Pazartesi (14:26)  
Ahmet durmaz()
Sayın gözütok ben bildiğimi söyledim. He Muzaffer Başkan'ın olası hava hanım adaylığını destekleyeceğini biliyorum şayet kendi olmazsa. Bunun yanında Muzaffer başkanı da gayet severim sayarım zaten hava hanım başbakanın kendi isminde ısrar etmesine kadar Muzaffer başkanı destekledi ve keza ancak Muzaffer başkan ikna edilirse ok diyeceğini söyledi. Emir büyük yerden her neyse.. Başka bir arkadaş da ak parti aday koyar bu seçilir deyip kesip attığımı düşünmüş..ben kendi fikrimi söylerim sen kendi ben hava hanım hakediyordu kazanır derim sen kazanamaz dersin sizin sorununuz karşıt fikirlere saygı duymak. Ben kendi düşüncemi söyledim elbet sonucu görürüz.. Uskut bey size gelince ben detaylara girmeden anlattım olayların içyüzünü görmeden kulaktan dolma bilgilerle yada çok dışarıdan gözlemlerle anlatıyorsunuz . Size uzun uzun da bilgi verebilirim aslında şuraya yazsam saatler alır. Ben kısaca şunu söyleyebilirim mevcut güdül ilçe başkanı güdül için 1 saat belediye başkanı 2 saat mesai yapıyosa havva hanımın 5 saat mesai yaptığını kendi gözlerimle gördüm zamanında.. Çalışan insanların yıpratılmasına üzülüyorum ben nokta . Konuyu uzatıp hemşerilerimi daha fazla kırmak istemem.. Yalnız hangi partiden olursa olsun güdül için çalışmaya aday olmuş her adaya saygı duyulmalı çalışanlara daha fazla saygı gösterilmeli bence.. Birileri kırıldıysa kusura bakmayın her hemşerim benim için kıymetlidir. Hakkımızda hayırlısı olsun arkadaşlar..
Gönderilen Tarih - 09 Aralık 2013 Pazartesi (00:00)  
sayılı()
GÜDÜL BU ADAYLA ASLA KAZANAMAZ. NASIL BİR İŞ BU YA. NASIL BİR DEMOKRATİK PARTİ ANLAYIŞI BU.
Gönderilen Tarih - 08 Aralık 2013 Pazar (23:15)  
MEHMET GÖZÜTOK()
SAYIN AHMET DURMAZ SİZE TAVSİYEM YORUMLARINIZA MUZAFFER YALÇIN I KARIŞTIRMAYIN VE BİLİP BİLMEDEN YORUM YAPMAYIN. DAHA ORTADA BİR ŞEY YOK ÇÜNKÜ.
Gönderilen Tarih - 08 Aralık 2013 Pazar (23:03)  
uskut()
Ahmet bey öncelikle maliye kapandı demedim. Hükümet konağı olan ilçede maliye kapanmaz. Adliye niye kapandı neden müdahale edilmedi dedim. Neden Hüseyin Erdoğan suçlanırken havva hanıma eleştiri yapmadınız hiç suçu yok mu demiştim. Zaten sizin anlattıklarınıza da bakınca belediye başkanı havva hanım mıydı acabada biz mi yanlış biliyorduk diye düşündüm. Neler yapmış neler. Sorgun göletini büyükşehir belediyesi kiraladı orman bakanliğindan benim bildiğim yanlış duymadıysam. Mücavir alana girdiği için yani havva hanımın veya başkasının bir çabasıyla değil. Adliye önemli değil diyorsunuz. Dışarıda ve güdüllü olmadınız buradan belli. Siz hiç bir sabıka kaydı için beypazarına gitmek zorunda kaldız mı. Basit bir mal veraset için çoluk çocuk başka ilçelere gittiniz mi. Sonra orada çalışan memurlara otobusunden alisveris berberine kadar gudulun ihtiyacı olduğu biliyormusunuz. Birde ilçeyiz biz arkadaşlar bir ilçede adliye noter olmaz mı. Onun için ben yine diyorum şu gelsin bu gelsin değil Güdülüze çalışkan güdülü tanitacak kalkındıracak birisi gelsin. Yoksaben seçilirsem seçilirim seçilemezsen zaten milletvekiliyim mantığıyla birinin aday olmasını şahsım olarak istemiyorum. Ama ben istemiyorum diye olmayacak değil elbet. İsteyenlerde olacak seçimlerde bunun için değil mi çok kim istenirse o olacak. Güdülümüz için hayırlı olsun. Birde Ahmet bey sana tavsiyem bakış açını değiştir. Bu taraftan bak bir bakalım nasıl görüyor. Takım tutar gibi tutma.
Gönderilen Tarih - 08 Aralık 2013 Pazar (21:03)  
kazım sinop()
Ahmet bey bu nasıl açıklama. Ne demek Ak parti atama yapmaz ama seçtiği aday kazanır. Demokrasi yok mu yani diyorsunuz. Oysa ak parti uyesiyim ve yine söylüyorum tecrübelerine dayanarak " Ak parti seçilemeyecek adayı aday göstermez" birde arge çalışması yapılır ondan sonra demişsiniz ya, yapılan anketlere 3 isim konmuş ve havva hanım sıfır çekmiş. Bakalım göreceğiz anketlerde ki isim mi olacak yoksa yine böyle başörtü olayı gerçekleşecek mi. Çarşamba 13:00' a yoğunlaşalım. Ondan sonraki yorumlarımızı takip edelim lütfen.
Gönderilen Tarih - 08 Aralık 2013 Pazar (20:39)  
gözütok()
Sayın Aküzüm çağadan olmadınızı itaraf etmiş ve şuan Çağa beldesini karıştırarak Muzaffer Başkanı zor durumda bırakmaya çalıyorsunuz. Lütfen bu görüşlerinizi kendinize saklayın her kimseniz. Ne demek Muzaffer Başkanı parti seçmedi. Bizimde akrabamız Muzaffer Başkan kaç yıldır siyasetin içinde ve gayette tecrübeli. Adaylıktan da çekilmedi ve en güçlü adaylardan biri. Şayet parti adaylığını gôstermezsede ne yapacağını daha karar vermedi ki elenen bir başkanın öbür seçilen başkanı desteklemesi şart desteklemek zorundadır dlye bir yaptırım olamaz olmamalıdır da. Lütfen yorum yaparken dikkatli olun.
Gönderilen Tarih - 08 Aralık 2013 Pazar (19:00)  
Ahmet durmaz()
Uskut bey eleştirilerimizi yaparken öncesi ve sonrası ile karşılaştıralım lütfen o zaman maliye adliye kapandı diyoruz varken güdülde çok mu gelişmişti soruyorum ben size niye kapandı güdül büyükşehire bağlandığı için niye bağlandı ki bunun için çok çalıştılar Büyükşehir'den ödenek almak için güdülün oyu nüfusu ödeneği belli bakın hava hanımın tüm çabası da bu güdüle giden yollar yapıldı yatılı liseler açıldı turizm için sorgun gölü için uğraşılıyo şimdi Büyükşehir vasıtasıyla herşey canlandırmak için ödenek için para yatırım için ama biraz güdülün zenginlerinin ileri gelenlerinin de büyük yatırım yapması lazım biraz dışa açılım olması lazım hala erkek mi kalmadı kadın aday koyuyo diyenler var. Zihniyet değişmesi lazım kim kazanırsa kazansın bu iş ancak böyle olur. Yoksa Kadir Topbaş'ta gelse olmaz. Ki ben bizzat biliyorum hava hanımın gerek o ev resterasyonları gerek o yollar gerek baraj projesi için il özel idareye büyükşehire döktüğü dilleri.. Herneyse hayırlısı olsun ama bence güdül için uğraşan bi kişiyi çok basite alıp kesinlikle kazanamaz vs şeklinde hakir görmeyelim. Saygılar. . . (Bazıları iş yapar, bazıları aşağı çekmeye çalışır)
Gönderilen Tarih - 07 Aralık 2013 Cumartesi (23:55)  
Ahmet durmaz()
Kazım Sinop bey parti devlet değildir atama yapmaz ama istediği adayı koyar bunu ar-ge araştarılmalarıyla denetlemiştir zaten. Ben kazanacağına inanırım sen inanmazsın. Güdülde kahvelerde hep ak partinin adayı kötülenir Çığırtkanlık yapılır ama ak parti sessiz çoğunluğun sesidir. Ben kazanacağına inanıyorum.
Gönderilen Tarih - 07 Aralık 2013 Cumartesi (15:48)  
Cafer aküzüm ()
Uskut bilader Havva hanım Muzaffer beyi destekliyordu çağdan belediye başkanlığı için tüm gayretiyle ama şimdi parti onu aday koymak istediği için Muzaffer beyde Havva hanımı desteklicek zaten birlikte hareket ediyorlar. Olayı bizzat ben biliyorum.ne 4 oyu Muzaffer beyin en az yüzde 60 oyu var orda
Gönderilen Tarih - 07 Aralık 2013 Cumartesi (15:39)  
uskut()
Ahmet bey size açık söyleyeyim güdül de ikamet etmiyorum bayramda seyranda gidiyorum. Ama bir şarkı var ya hani "orada bir köy var uzakta orası bizim köyümüz" diye gelişmeleri yakından takip ediyorum. Bizim adliyemiz noterimiz vb resmi kurumlar nerde acaba hiç merak ettiniz mi. Güdüle gidince sağınıza solunuza baktınız mı. Güdülün tabelasına baktınız mı. Nufus kaç diye. Biz bu olayları görünce inanın içimiz sızlıyor. Bizim memleketimizin çökmesi bizi derinden üzer. Orada ki yaşayanlar bizim akrabamız eşimiz dostumuz. Biz bunun mücadelesindeyiz. Bunu başında belirtiyim yanlış anlaşımasın. Yani kimin kazanacağı aday olması bizi çok ilgilendirmiyor. Bizim güdülün kurtulması fırlaması. (demişsiniz ya hani " seçilemeyen adayların uydurması bu laflar" diye. Şahsımın akrabası falan aday değil rahat olun siz. Birde Havva hanıma gelelim. Şahsıyla alakalı hiç bir sözüm yok. Çok tanımadığım ancak iyi niyetli biri diye düşündüğüm bir şahıs. Yani özel hayatına sözümüz yok. Biz siyasi hayatını değerlendirelim. Bu kardeşimiz Avukat, Ak partinin ileri gelenlerinden kurucularından, Başbakanla birebir görüşebiliyor, İl genel meclis üyesi doğrumu. Yani şuan aktif siyasette. Yani güdüle vali geliyor başrollerde Milletvekili geliyor aynen. Ama Güdül de Adliye, Noter, Tarım kredi kapanırken nerede ne çabası vermiş. Niçin şuan ki belediye başkanı eleştiriliyor güdülü batırdı diye de Havva hanım neden sorgulanmıyor. Güdül Belediye Başkanına söylenmiyor Başbakan çok seviyormuş kırmazmış ne derse diye. Yani sonuç olarak bizim yöremize halkın tam desteğini alan, gerçekten güdül için çalışacak bir aday lazım. Tabi ki de bu benim şahsi görüşüm. Katılırsınız veya katılmazsınız bir şey diyemem. Havva hanımda yanlış anlamasın bunu öz eleştiri olarak saysın hemşerimiz sonuçta düşmanımız değil. Bundan sonra da Güdülümüze Allah hayırlısını versin demekten başka sözümüz olamaz.
Gönderilen Tarih - 07 Aralık 2013 Cumartesi (12:23)  
zafer uskut()
Arkadaşlar Ben Çağa Kasabasından yazıyorum. Bizde Cafer Aküzüm diye bir kişi yok. Bu arkadaş oyun oynuyor sanıyorum. Çağa olarak bizim adayımız belli Havva hanıma hiç oy çıkmaz desem yalan olur 4 tane oyu var bizim köyde. Ayrıca Hasan Mert kardeşim de bizim köylü zannedersem. Yanlış yaptığını söylememde yarar var. Köy dede oyu yok. Böyle yaparsa da bizim köye gelmesin. Garip Abdullanın Hasan Kardeşim. Çağalıya yakışır yorum yap. Kimin davulunu çalıyorsun sen.
Gönderilen Tarih - 07 Aralık 2013 Cumartesi (11:44)  
Osman s.()
HAVVA YILDIRIM'IN ADAY OLMASINI GÜDÜL DE AK PARTİYİ SEVMEYEN HERKES İSTİYOR. BUNUN NEDENİNİ GÖRMEK ZOR OLMASA GEREK.NOKTA.
Gönderilen Tarih - 07 Aralık 2013 Cumartesi (02:37)  
ergın erdogan()
kazanalokman baskan yakısır kazanı kazan yapan lokman baskandır koy olmaktan kurtarıp guzel bır metropol ılce halıne getırdı
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (21:38)  
Ahmet durmaZ ()
Uskut ne diyosun arkadaşım kimse köylüyü falan küçümsemiyo ne haddimize bizim özümüz köylü zaten olayı çarpıtmayın. Havva Yıldırım'da köyden yetişme biri zaten ordan çıkıp avukat olmayı becermiş biri hemde. Evet maymun göZünü açtı her eşi dostu aday gösterilmiyen ak parti kaybeder kaybeder bugüne kadar ak partiye söven sayan bir gram çalışmamış adamlar gelmiş aday oluyo. Yok efendim yedirmezler öyle. Ak parti düşmanlığı moda oldu.
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (20:27)  
Ferhat Çakır()
Arkadaşlar siz ne diyorsunuz ya kadına bizzat başbakan görev veriyo ve kadın neymiş efendim ben kabul edemem diyecekmiş. Babanın oğluna mı kabul edemem diyosun Recep Tayyip Erdoğan geri çevirdiğin adam o kadar kolay değil bu işler bida parti sana görev verir mi. Ki bu bayan daha genç bi avukat milletvekili hedefleri olan biri. Geçin bu işleri MHPliler gelmiş burda ak partili gibi ayak yapıyo
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (13:57)  
Cafer aküzüm()
Havva hanım başarılı olur iyi olmuş çağdan desteğiniz tam Havva Yıldırım.. Parti istediği adayı koyar nokta. Bu büyükşehirlerde bile böyle güdülde niye olmasın.
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (13:44)  
Hasan Mert ()
Amma fırtına kopmuş ya güdül hakkında halbuki hava hanım sevilen ve çalışan birisi bence başarılı olur. Bizde gerçek güdüllüyüz be herkes biliyo Halk seçer ak parti de aday gösterir saygı duymak lazım.
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (13:41)  
kazım sinop()
Sayın Ahmet Durmaz bey; Söylemleriniz çok tehlike arz etmekte. Bunu Güdül de yaşayan ve Güdülü bilen birisi söyleyemez. Ne demek Ak Parti Güdül de kimi koyarsa kazanır. Böyle bir demokrasi anlayışı olabilir mi ? Halkı neden küçük düşürüp aşağılıyorsunuz. Herkesin seçme ve seçilme hakkı var. Güdüle Kaymakam atanmıyor. Belediye Başkanı seçiliyor. Siz karıştırdınız galiba. Güdüllü de yapılan bu olaya doğal olarak tepki gösteriyor ve de haklı. Hadi seçilsin bakalım Havva Hanım. Artık eskisi gibi değil ortamlar. Cahil insan yok artık. Köyünden Kasabasına İlçesine Güdüllü bilinçli artık neyin ne olduğunu çok iyi biliyor ve takip ediyor. Siz hiç merak etmeyin canınızı sıkmayın bakın bakalım Güdüllü kimi seçecek.
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (09:53)  
Mehmet Ali()
GÜDÜL DE MHP GARANTİLEDİ BU İŞİ.
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (02:52)  
Hacı ÖZKAN()
Güdül de bu bayan aday kaos yaratır. Hiç hayırlı olmamış. Allah bizi birbirimize düşürmesin.
Gönderilen Tarih - 06 Aralık 2013 Cuma (00:50)  
uskut()
Akmet bey yorum yaparken havva hanimi destekleyeyim derken kaybetmesine bir sebeb oluyorsunuz. Ne demek Ak parti kimi koysa kazanir. Nasil bir demokrasi anlayisidir bu. Vatandasi kucuk gormeyin hadi kazansin bakalim Havva hanimi koysunda. Artik maymun gozunu acti. Kimse cahil degil birini desteklerken planina projesine bakiliyor artik. O sizin basite saydiginiz koyluler varya artik herkrsten daha uyanik.
Gönderilen Tarih - 05 Aralık 2013 Perşembe (23:51)  
gerçek güdüllü()
Sayın Ahmet durmaz bey güdül için yorumlara bakarmısınız. Siz daha neyi savunuyorsunuz. Bir tane Havva hanım için iyi olmuş diyeni duymadık. Bu köyler de dahil olmak üzere. Bizim bölgede tutmaz bu olay. Başbakan ilçe başkanı seçebilir buna kimse bir şey diyemez. Ama Belediye Başkanını güdüllü seçecek. Aday olamayan birini de SEÇMEYECEK. Bunun sürprizi şansı falan yok. Hiç boşa kimse uğraşmasın zorla da olmaz bu işler. Ak Partinin kendisi bilir eğer güdül onlara lazım değilse bilemem. Ancak tekrar söylüyorum kimse havva hanımın kişiliğine şahsiyetine bir şey söylemiyor. Milletin tepkisi aday olmadığı halde aday olarak seçilmesi, kendisininde bu olaya tepki göstermemesi. Yoksa hepimiz güdüllüyüz. Öbür adaylarda kan düşmanımız değil.
Gönderilen Tarih - 05 Aralık 2013 Perşembe (12:05)  
Ahmet Yiğit()
Güdül'den yazıyorum. Halk bu bayan adaya çok tepkili. Havva Yıldırım'ın yerinde olsam meclis üyeliğine devam ederdim ve belediye başkanlığına hiç bulaşmazdım. Belediye başkanlığı yolunda kendisine hüsran bir sonuç gözüküyor çünkü.
Gönderilen Tarih - 05 Aralık 2013 Perşembe (02:03)  
Ali Öztürk()
Eğer Ak Parti GÜDÜL'ü kaybetmek istemiyorsa, adayını tekrar değerlendirmek ve değiştirmek zorundadır. Belediye seçimlerinde şahıs partiden önemlidir.
Gönderilen Tarih - 05 Aralık 2013 Perşembe (01:53)  
Fatma Cebeci ()
Güdülde hava hanım aday değilmiş sanırım ancak başbakan partide emekleri çok diye bizzat onu istemiş. E tabi başbakan bir ilçe için bizzat birini istiyorum derse o kişinin bunu geri çevirme lüksü yoktur. Parti içinde sıradan biri değil bu başbakan. Gerçektende çok çalışan biri olarak haketmişti Havva Yıldırım bi güdüllü olarak oyum diğer para babalarına değil Havva Hanım'a. .
Gönderilen Tarih - 04 Aralık 2013 Çarşamba (21:16)  
Ömer Can()
Güdül de Havva Yıldırım'ın kazanma şansı sıfırken, böyle bir karar nasıl alındı; anlamak çok zor. Olan yine Güdüle olacak.
Gönderilen Tarih - 04 Aralık 2013 Çarşamba (16:24)  
ayse()
keçiörende bir kalemde 11 aday adayı elendi.son ikiye kalanlar mustafa ak ve mahir mertoğlu.mustafa ak ı hiç kimse istemediğine göre,mahir mertoğlu da değişik oy potansiyeline sahip olduğuna göre bence adayımız m.mertoğlu olabilir.bence iyi olur şimdiden hayırlı olsun keçiörene
Gönderilen Tarih - 04 Aralık 2013 Çarşamba (14:10)  
fatma ersöz()
haymana,bu ısımle akpde kaybeder...orayı topluycak olan tek ve tek ısım memet ercan by.işallah bu kesın sonuçlar değildır.saygılarımla
Gönderilen Tarih - 04 Aralık 2013 Çarşamba (12:43)  
Mehmet Sayılı()
Güdül de başkanlık başvurusu olmayan ve kazanması imkansız olan birisinin Ak Partiden aday gösterilmesi, Güdül'ün ne kadar ciddiye alındığının bir ispatıdır.
Gönderilen Tarih - 04 Aralık 2013 Çarşamba (12:33)  
murat ek()
Kecioreni iyi taniyan muhtarlar, stk'lar sokaktaka hatta teskilat icinde genel olarak soylenen isim Nihat Özçelik. Gecen donem kesin gozuyle bakilan Nihat bey efgan ala tarafindan son dakika ile ibremin dehistirildigi soyleniyor. Bunu sagir sultan biliyor. Kurucu ilve baskani milliyetci kesim tarafindanda cok seviliyor. Hatta bir kisim milliyetci hareketin ileri gelen nufuslu muteeahhitleri abi goruntumuz turgut beyin yaninda olacak sen aday olursan gonlumuz senden ys
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (23:47)  
ömer atasoy()
Güdüldeki erkekler savaşamı mı gitti bizim bilmediğimiz bi savaş mı çıktı ?
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (22:00)  
ERoL ÖLMeZ()
Yenimahalle'de Adem Ceylan yada Ayhan Yılmaz'dan birisi aday olcak...
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (20:55)  
RAMAZAN ALTUĞ()
şereflikoçhisar ve EVREN ilçelerinden neden hiç bahsedilmiyor ANKARAYA uzak olduğu içinmi...?
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (18:24)  
Salih çelik()
Haymana eğer mevcut başkan ile devam ederse ne hacı ne de melih bey oy alabilir. Bize reva gördüğünüz aday hacı mı diyecek herkes. İlk okul mezunu aday mı kaldı memlekette. Artık Prof.ler aday oluyor. Haymana yı yoksa bilerek mi böyle görmek istiyorsunuz. Artık Haymananın bir vizyon değişimine ihtiyacı yok mu gayet iyi biliyorsunuz ki var. Belki çok geç karar verip adaylığını açıkladı ancak Haymana da Mustafa KARA iyi bir tercih olur. Yarınları düşünüyorsak aklınızı başınıza alın. Hata etmeyin bu insanı aday gösterin hem oy alın hem de gönülleri kazanın. Bize donanımlı bilgili insan lazım. İş imkanı lazım. Hacı aysu ve oğuz yücel gibi si değil ilçeyi hiç mi gezmiyorsunuz. Ne yaptılar. Ankara dan çıkında bir ilçede dolaşın bir tane oyları kalmış mı. Kusura bakmayın da haymana başka ilçelere benzemez. Böyle giderse ak parti kaybeder.
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (16:38)  
Ersin özata()
Haber doğruysa GÜDÜL'e çok yazık olmuş. Zaten kalkınmamış bir yer, bir de Ak Partinin elinden çıkınca hiç hizmet alamayacak. Havva Yıldırım asla kazanamaz. Nurettin Yiğitel' e şimdiden belediye başkanlığı görevinde başarılar dilerim.
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (15:52)  
KIZILCAHAMAM BULAKLILAR()
Biz Kızılcahamam bulaklılar olarak her zaman İL genel meclis başkanı olan içimizden biri Değerli büyümüz AHMET ARSLANOĞLU nu Kızılcahamam belediye başkanı adayımızdır.Tüm Kızılcahamam halkınında desteği bu yönde olur.Kızılcahamam özlediği belediye başkanına kavuşur.saygılarımızla.
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (14:33)  
Serhat kaya()
Haymanada hacı aysu imkansız şaibe var haymanada hacı aysuyu secerse sonuncu parti olur kim veriri ona oy verdik elimiz kırılsın
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (12:52)  
Hüseyin gamey()
Pursaklar neden yok.
Gönderilen Tarih - 03 Aralık 2013 Salı (01:26)  
Ahmet durmaz()
Bence güdüllü kardeşlerimiz başbakanımızın bu kadar güvenip bizzat kendisinden aday olmasını rica ettiği bu kardeşimize sahip çıkmalı destek vermeli ve gurur duymalıdır..
Gönderilen Tarih - 02 Aralık 2013 Pazartesi (23:49)  
Ahmet durmaz()
Arkadaşlar komik olmayın birincisi ak parti sizi bile aday gösterse güdülde seçimi kazanır. Ikincisi Havva hanım öyle tepeden inme biri değildir güdülde yaşayan 10 senedir bu partiye ve güdüle köy köy gezerek hizmet eden gayet tanınmış güçlü iradeli ve tuttuğunu koparan birisidir. Üçüncüsü evet zekidir bizzat Başbakan'dan gelen bu ricayı da kırmaz. O yüzden kulaktan dolma bir iki bilgiye dayanarak ak parti kesin kaybetti demek çok yersizdir. Kazanacağı yeşilöz güdüler çağdan bu üç yerdende sevenleri olduğundan çok açıktır. Şimdiden hayırlı olsun.
Gönderilen Tarih - 02 Aralık 2013 Pazartesi (23:45)  
sezai ışık()
Keçiören de Ahmet Baba aday olacak...
Gönderilen Tarih - 02 Aralık 2013 Pazartesi (13:20)  
Cihat çnr()
Bu adaylardan başka yokmu sanıyorsunuz yoksa öylemi görmek istiyorsunuz başka bir isim açıklanınca ne cevap vereceksiniz şaşıyorum
Gönderilen Tarih - 02 Aralık 2013 Pazartesi (09:51)  

Diğer Ankara Haberleri
Mansur Yavaş, Anayasa Mahkemesi'ne Başvurdu
Ankara'da Elektrik Kesintisi Yapılacak
Mısır'daki İdam Kararlarına Protesto

Mısır'daki İdam Kararlarına Protesto
Ankara'yı Sarsan Büyük Operasyon
Gümüşhaneliler Gazi Şahin'i Ziyaret Etti
Ankara Büyükşehir Belediyesi Faaliyetlerine Onay
Şiddetli Rüzgar Ankara'da Yaşamı Etkiledi
Diğer Başlıklar

Korkunç Kazanın Güvenlik Kamerası Görüntüsü
Şaşmaz'daki Kazada Ölenlerin Kimlikleri Belirlendi
Ankara'da 500 Polisle Şafak Operasyonu
Yenikent ASAŞ Stadında Görünmez Kaza
Sincan Eski Adliyesi Binası'nın Hesabını Sordu
Bülent Arınç'tan Flaş Açıklamalar
Etimesgut Beleidyesi'nden Polatlı'ya Destek!
Yeni Altındağ Belediyespor BAL Ligi'ne Yükseldi
Şaşmaz'da Korkunç Trafik Kazası: 3 Ölü
Ankara Büyükşehir Belediyesi'nde İstifa
E-Gazete (Bizim Gazete)
Ulusal Gazeteler
Yazarlar
Sevda Aksoy
İNSANLIK Quo Vadis!
   2 adam..  İkisi de burma bıyıklı...
Süleyman Göksu
SEÇİMLERDEN GERİYE KALANLAR
Merhaba. Ülkemizin geleceği için &cced...
Av. Özlem Ağca
BİLİRKİŞİ İNCELEMESİ
Bilirkişiye başvurulmasını gerektiren haller 266. ...
Narin Tenekeci
23 NİSAN ONLARIN DA BAYRAMI
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı,...
Leyla Yargı Mantar
İKRA !
   Yazar, Münir ARIKAN,“Hayat...
Yusuf Yılmazoğlu
TÜRKİYE ve KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI
Bilindiği üzere Türkiye toplumu iç...
İbrahim Keskin
30 MART İSTİKLAL BAYRAMI
6 aydan uzunca bir süredir seçimlerle...
Güner Gümüşay
BİR DAHA SÖYLESENE BABACIĞIM
 Evde misin oğlum?  Evet babacığım. Sa...
H. Hikmet Kalemoğlu
HASAN'A MEKTUP (2)
Sevgili Hasan;   Biz seni gerçek...
Mehmet Özmen
AKP İNTİHAR ETTİ !..
Twitter mıvıtır hepsinin kökünü kaz...
İmbat Muğlu
EHL-İ SÜNNET Mİ, EHL-İ KÜFR MÜ?
Yolsuzluk iddiaları, montaj kasetler, uydurma habe...
Şükran Demir Öztürk
PARALEL DEVLETİ BİLİYOR MUSUNUZ?
Ortalık karışık   İşler dolaşık…...
Hava Durumu ( Ankara )
Bugün
5°C - 19°C
Salı
8°C - 20°C
Çarşamba
7°C - 22°C
Perşembe
8°C - 24°C
Namaz Vakitleri ( Ankara )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:0905:5612:5816:4319:4221:15

22 Nisan 2014 Salı
Röportajlar
Engelliler Enver Demirel'in Yanında
Bize engelli olmayı, engelleri yıkabilmeyi, TEDAY’ın  gelecek için hedef ve projelerini anlattı. Kendisi “Görme Engelli”ama k...
»
»
»
Tarihte Bugün
1920 - TBMM'nin açılışı
1920 - Hendek isyanı.
Kim Kimdir
Günün Sözü
Denizi testiye doldursan, alabildiği kadar su alır. Gerisi kalır?
(Mevlana)
Arşiv Arama
Facebook
Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda