Haber Detayı
01 Eylül 2018 - Cumartesi 12:01
 
Keçiörenliler Artık BİP Kanalını Kullanıyorlar
Türkiye’nin en popüler anlık mesajlaşma uygulamalarından olan BİP kanalını hayata geçiren Keçiören Belediyesi, teknolojiyi kullanarak vatandaşın hizmete ulaşmasını kolaylaştırmaya devam ediyor.
Keçiören Haberi
Keçiörenliler Artık BİP Kanalını Kullanıyorlar

Ankara'da BİP kanalını hayata geçiren ilk belediye olan Keçiören Belediyesi, bu uygulama ile vatandaşlara bir adım daha yaklaşırken, Keçiören Belediyesi'nin BİP sayfasına giren vatandaşlar "Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim" mesajı ile karşılaşıyorlar. Daha sonra  Ak masa başvuruları, borç sorgulama, sicil sorgulama, nöbetçi eczane gibi menüler arasında yapmak istedikleri işlemi seçiyorlar. Vatandaş, menüdeki AK Masa bölümünden  talep ve şikâyetleri ile ilgili kayıt oluşturabilirken, belediyeye gelmeden cepten borç ve sicil sorgulamasını da yapabiliyor. Ayrıca herhangi bir acil duruma karşı en yakın nöbetçi eczanenin  bilgileri de harita üzerinde lokasyonlarıyla birlikte görüntülenebiliyor.

 

KURUMSAL BİP HATTI TALEPLERE AÇIK

Türkiye'nin en geniş kapsamlı BİP kanalını başlatan Keçiören Belediyesi, vatandaşların evde ağız- diş sağlığı, hayvan sahiplendirme, kent bilgi sistemi, projeler gibi birçok bilgiye ulaşımını da tek tıkla sağlıyor. Kurumsal BİP Hattı 0 530 917 52 76 no’lu telefon üzerinden vatandaşlar taleplerini ulaştırabiliyorlar.

 

Teknoloji desteği ile işlemleri hızlandırma ve kolaylaştırmanın önemine değinen Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak; "Bizim için öncelik vatandaşın işlemlerinin en kısa ve kolay yoldan çözüme kavuşturulması… Vatandaşlarımızın hem sorunlarını çözme hem de taleplerini, önerilerini dinleme noktasında modern teknolojinin tüm imkânlarını seferber ediyor, en hızlı ve yaygın iletişim kanallarını tercih ediyoruz. Kurumsal BİP Kanalımız 1 yıldır aktif bir şekilde hizmet veriyor.” dedi.

Kaynak: Editör: Flas Gazetesi
Etiketler: Keçiörenliler, Artık, BİP, Kanalını, Kullanıyorlar,
Yorumlar
Haber Yazılımı