Haber Detayı
30 Kasım 2020 - Pazartesi 11:54
 
Sosyal Medya Reklam Mecraları Hangileridir?
Sosyal medya reklam mecralarının markalar üzerindeki etkisi, azımsanamayacak kadar fazladır.
Güncel Haberi
Sosyal Medya Reklam Mecraları Hangileridir?

Sosyal medya reklam mecralarının markalar üzerindeki etkisi, azımsanamayacak kadar fazladır. Daha geniş kitlelere ulaşabilmeniz, ürün ve hizmetlerinizin tanıtımlarını yapabilmeniz, marka bilinirliğinizi arttırabilmeniz için Less Medya olarak gerekli desteği vermekteyiz. Hizmet verdiğiniz sektöre, rakiplerinize ve firma hedeflerinize göre sosyal medya reklamlarınızda düzenlemeler yapmaktayız. Sosyal medya platformlarını kullanan kişilerin sayısı her geçen gün daha da arttığı için bu platformlara reklam yatırımı yapanların sayısı da bununla orantılı olarak artış göstermektedir.

 

Doğru Kriterler İle Sosyal Medya Reklam Mecrası Tercihi

Less Medya olarak sosyal medya reklamları ile ilgili yaptığımız çalışmalarda belirli hedefler koymaktayız. Zaman içerisinde bu hedeflere erişerek sosyal medya reklamları ile müşterilerimizin hedef kitlelerini genişletmekteyiz. Sosyal medya reklamcılığı gereğince reklamlar için uygun mecra tercih edilirken dikkate aldığımız noktalar ise şu şekildedir:

  • Reklam verme amacınız ve stratejiniz doğrultusunda uygun mecranın seçimini yapmaktayız.
  • Hedef kitleye bağlı olarak doğru sosyal medya mecrasının tercih edilmesini sağlamaktayız.
  • Reklamların yayınlanması istenen lokasyonlar, sosyal medya mecrası seçilirken önemli olmaktadır.
  • Reklam için ayrılan toplam bütçe, uygun sosyal mecra tercih edilirken dikkate alınmalıdır.

 

Avantaj Sağlayan Sosyal Medya Reklamları

Sosyal medya reklamları verilmesi ve bu reklamların profesyonel bir firma tarafından yönetilmesi ile daha fazla sayıda müşteriye ulaşılabilmektedir. Hizmet tanıtımı daha iyi yapılabilmektedir. Sosyal medya reklamlarınızı yönetmemizin sağladığı avantajlar ise aşağıda belirtilmiştir:

  • Ürün ve hizmetlerin tanıtımı daha kolay olmaktadır. Bu sayede insanlar ürün ve hizmetlere daha kolay erişebilmektedir.
  • Bir reklam bir günde milyonlarca farklı insana ulaşabilmektedir. Bu da sosyal medya reklamlarının hızlı yayıldığı anlamını taşımaktadır.
  • Küçük bir bütçe ile oldukça geniş bir kitleye ulaşılabilmesi mümkün olmaktadır. Dolayısı ile geleneksel pazarlama ile kıyaslandığında daha düşük maliyetlidir.
  • Kaç kişiye erişildiği, reklamların kimler tarafından görüntülendiği gibi analizler ile ölçülebilmektedir.
  • Reklamların başlama ve bitme süreleri belirlenebilmektedir. Hedef kitle ve içerik de her daim güncellenebilmektedir.

Sosyal medya reklamları ile oldukça farklı seçenekler doğrultusunda hedef kitle belirlenebilmektedir.

Kaynak: Editör: Flas Gazetesi
Etiketler: Sosyal, Medya, Reklam, Mecraları, Hangileridir?,
Yorumlar
Haber Yazılımı