Ankara Kulübü'nde Ankaragücü Buluşması

Ankara Kulübü Derneği ev sahipliğinde düzenlenen “Ankaragücü’ne Moral ve Destek Buluşması”nda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Yeni sezon öncesinde gerçekleştirilen programda, Ankaralılık ve Ankaragüçlülük ruhu ortak bir değer olarak öne

Yaşam Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 22:49:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
157 okunma
Takip EtGoogle News

Ankara Kulübü Derneği ev sahipliğinde düzenlenen “Ankaragücü’ne Moral ve Destek Buluşması”nda, Başkent’in köklü değeri Ankaragücü için birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Ankara Konağı Başkent Salonu'nda Ankara Kulübü Derneği Genel Başkanı Dr. Metin Özaslan ve dernek yöneticileri, Seymen ve Bacıerenler ile Ankaragücü Spor Kulübü Başkanı İlhami Alparslan, Teknik Direktör Recep Karatepe ve camianın temsilcilerini bir araya getiren programda, kulübün yeni sezon hedefleri değerlendirilirken, Ankaralılık ve Ankaragüçlülük ruhunun yaşatılmasının önemi vurgulandı.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, Ankaragücü’nün yeni sezon hedefleri, beklentileri ve projeleri üzerine görüş paylaşımında bulunuldu.

Programın organizasyonunu üstlenen Ankara Kulübü Derneği Altındağ Şube Başkanı ve aynı zamanda Ankaragücü Spor Kulübü Disiplin Kurulu Üyesi Yaşar Güney, Ankaragücü’nün Ankara’nın ortak değeri olduğunu belirterek, yeni sezon öncesinde camiaya moral vermek ve birlik duygusunu güçlendirmek amacıyla bu buluşmayı gerçekleştirdiklerini ifade etti. Güney, Ankaragücü’nün yeniden hak ettiği başarılara ulaşacağına inandıklarını ve her zaman kulübün yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.