Çankaya İletişim Merkezi'nden Büyük Başarı

Çankaya Belediyesi İletişim Merkezi, 2025'in ilk 6 ayında vatandaşlardan gelen 128 Bin 147 talep ve şikayetlerin yüzde 94,1'lik bir kısmını 24 saatten kısa sürede çözüme kavuşturdu.

Teknoloji Yayın: 03 July 2025 - Thursday - Güncelleme: 03.07.2025 23:32:00
Editör - Editör
Okuma Süresi: 45 sn.
792 okunma
Takip EtGoogle News

Çankaya Belediyesi, oluşturduğu 'Çankaya İletişim Merkezi' ile vatandaşların şikayetlerini ve taleplerini dinliyor ve 24 saat içerisinde sonuçlandırıyor. Yeni nesil teknoloji imkânları kullanılarak faaliyetlerine devam eden merkezin 6 aylık verileri büyük bir başarının da göstergesi oldu. 2025'in ilk 6 ayında vatandaşlardan gelen 128 Bin 147 talep ve şikayetlerin yüzde 94,1'lik bir kısmını 24 saatten kısa sürede çözüme kavuşturan merkez, günde ortalama 712 başvuru ile ilgileniyor. Merkeze en çok 'Sokak Hayvanları' , 'İnşaat ve Tadilat Alanları', 'Huzur Bozucu Davranışlar' , 'Emlak Bildirim' , 'Eski Mobilya ve Ahşap Atıkları' başlıklarında talepler geliyor.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.